Welcome to TangoWorldWide!
You are a Guest, which means you cannot use
all possible features on this forum.
Sign in or Register, to enjoy full functionality. It'll only take 2 seconds!
339 Players in 2 Servers

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - CuteCumber

Pages: [1] 2 3 ... 19
1
Departures / Re: yeah bout time
« on: February 03, 2022, 09:00:47 am »
badge time

2
Departures / Re: yeah bout time
« on: January 24, 2022, 05:35:21 pm »
turns out i have a 2 year badge,



IM COMING BACK FOR MY 3RD BABY

3
Departures / yeah bout time
« on: January 24, 2022, 05:34:31 pm »
its been really fun getting to know people and being known as THE BEST CSGO ADMIN OF ALL TIME.

I have WOMAN now and i gotta focus on school and shit like that, still not gonna, but B)


I WANT MY 2 YEAR BADGE IM COMING BACK FOR THAT, and then just randomly going in and out as everything slowly died, it was good talking to u balon about my personal shit, thanks for supporting me man, best owner 2022, everyone else, yeah ur ok but like ME? oh yeah, im best owner #2 (make me owner no balls)

4
JB | Supplementary Admins / Re: jacob sa app
« on: October 08, 2021, 06:04:37 pm »
You aren't eligible to become a SA yet, not tryina be a discord mod out here, I just wanna make u aware before u wait a long ass time then getting denied cause of it'

I attached a screenshot of the rule and I have sent the post about it


https://tangoworldwide.net/index.php?topic=77879.msg575004#msg575004

5
JB | Supplementary Admins / Re: SA APPLICATION
« on: September 04, 2021, 11:56:09 pm »
yo its been a MONTH dog, idk what happening with JB but the A-TEAM BE GONE

+vouch cause man was a great admin and just a normal human being without a superiority complex behind him dwindling in the wind like a cape.

but tf happened here? shits a ghost town now

6
General Discussion / IM BACK
« on: May 27, 2021, 01:02:20 am »
back from the dead ladies and gentlemen, cutecumber is here to release free items, just HMU if u know my discord (tango items probably, and just random ass credits)

FOR A S M O O C H (thats the price)

7
Community Events / Re: Jackbox Party Pack 6 [March 19th, 8 PM EST]
« on: March 15, 2021, 06:45:30 pm »
back at it again with the dragon pp

8
Off-Topic / I just realized I've been here for more than 2 years.
« on: February 01, 2021, 03:47:09 pm »
Dang, I started here when I was 14, kinda cool to look back and how things ran back then vs up to date

9
Temp Leaves / Re: Lil temp leave
« on: January 05, 2021, 08:30:55 pm »
Application DENIED


Reasons: you just can't because you can't. Simple.

10
JB | Advisory Team / Re: Fred A-team App #10
« on: January 05, 2021, 08:26:09 pm »
YOU'RE TWENTRY FUCKING FIVE? NO WAY, I THOUGHT YOU WERE 17 MY GUY

+vouch good admin and actually knows the rules instead of letting power get to him

11
JB | Advisory Team / Re: maybe
« on: November 24, 2020, 10:12:19 pm »
7. What differs you from other applicants: im fat


+vouch right here ladies and gentlemen, omg, literally accepted. #fatpeopleftw

wasnt he div..? that says something right there and left on his own terms i believe, now he wants to get back and get more rube breakers punished. lets go george!!111!!!

12
Processed SA Apps / Re: JB | Supplementary Admins | Applicant Name : Fork
« on: November 16, 2020, 07:37:24 pm »
+vouch as long as he keeps getting his activity up :V

MY SOURCES CONFIRM HE IS INFACT ASIAN

infact he is not asian, he is black, stupid idiot moron get owned bill

+vouch knows rules very good men and good activity


fork, what is wrong with you - 0d 10:04h

13
Processed SA Apps / Re: yo 3rd time doing this
« on: November 05, 2020, 06:04:09 pm »
dude you are so fat just stay on this damn team already and stop leaving + vouch you are more than capable doing this

14
Community Events / Re: Osu! [Wednesday, October 28th, 8pm EST]
« on: October 26, 2020, 08:06:21 pm »
honestly, idc about the raffle, if i win just (most likely not) but if i do, give it to the person who is 2nd

15
JB | Advisory Team / Re: Axel's A-Team Application
« on: September 08, 2020, 10:07:45 am »
+v dont play anymore, but great manager and if he can do an amazing job on that, he can be a great a-team

Pages: [1] 2 3 ... 19
G2A Sponsor Image
DigitalOcean
Sinus Bot
AllTrapNation.com
OVH Networks
G2A Sponsor Image
DigitalOcean
Sinus Bot
AllTrapNation.com
OVH Networks